10 Haziran 2013 Pazartesi

Eymen 3 Yaşında :)



Selamlarrrr ;
Bu aralar tüm siparişlerim acil ... Neyse ki 15 aylık oğlumla bile siparişlerimi yetiştirebilmenin haklı gururunu yaşıyorum :) Ve Sevgili Özge Hanım'ın yakışıklı prensi Eymen 3 yaşında ...
Eşi denizci olan, ne zaman göreve çıkacağı belli olmadığı için Özge Hanım Doğum günü planını son günlere kadar netleştiremedi ...
Netleşince hemen eller hamura şekere bulandı :)
Doğum günü bannerlarından kurabiye ,cupcake ve pastasına kadar her bişeyciğini üstlendim :)
Doğum gününe ısrarla davet edilince gittim pek keyifli oluyormuş  insanlardan tattıkları anda yorum almak :)
Hele ki benim yaptığımı bilmeyenlerin pastayı nerede yaptırdınız çok nefis demesi yok mu :)))
Hem hepsini çabucak hazırlayıp hem de olumlu yorumlar almak çok keyifli :)))
İyi ki doğmuş EYMEN ! diyerek satırlarımı sonlandırıyorum dostlarım :)
 







İletişim : tek_pinarguven@hotmail.com
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder