5 Kasım 2013 Salı

Bu aralar kalbim MUTLULUK BANKASI için atıyor !!! Haydi hep birlikte başaralım çocukları gülümsetmeyi !


Canlarım ,sevgili dostlarım...
Çok kısa bir yzı ile sayfamı neden bunca zamandır boş bıraktığımı özetleyeceğim...

İşlerimiz masal ev de her şekilde devam ediyor,pasta böreke yapmaya da devam ama paylaşım yapamıyorum...
 öyle bir işe gönül verdim ki onun site yapımı , tanıtım aşaması derken başladık bile !!!

www.mutlulukbankasi.com
https://www.facebook.com/mutlulukbankasi?ref=hl


lütfen sayfamı bi tıkla ziyaret ederek destek olur musunuz ?

Tek amacım var çocukları gülümsetmek ...

MUTLULUK BANKASI NEDİR ?

Etrafınızda kıyafet,oyuncak,kırtasiye yardımına ihtiyacı olan insanların maillerini,mektularını alıp onlara yardım etmek isteyen güzel yürekli insanları bir araya getirmek amacımız..

Yardımcı olmak için sadece sıfır olması gerekmiyor bu yazdıklarımızın…Çocuklarınızın küçülenlerini,giymediklerini,kullanmadıklarını, evinizde bekleyen işinize yaramayan ama başkaları için önem arz eden eşyaları paylaştırmak kaygımız…

Hedefimiz özellikle bebekler ve çocuklar …

Bize onların hikayesiniz yazabilirsiniz.

İster komşunuz,ister kendiniz,ister arkadaşınız,ister öğrenciniz ; kim olursa olsun;  yazın bize !


SEVGİLERİMİZ SUNUYORUM ...
PINAR GÜVEN ERTİŞ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder